سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه نخبگان شیراز گفت: نوری که از انقلاب اسلامی ایران، در دل محرومین و مستضعفین به وجود آمده، قطعا آتشی برپا خواهد کرد که نابودی کامل آمریکای جنایت کار و اطرافیان خون خوارش را در منطقه اعم از اسرائیل و سایر حکومت های متحد در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام جوشن، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: برای مردمی که جنایات و ظلم رژیم نژادپرست صهیونیست و اشغالگر قدس را با گوشت و پوست و خون خود در قرن گذشته حس کرده اند، سخن از ستم غاصبان قدس  یادآور زخم های بی شماری است که مدت هاست متحمل آن شده اند و عاملی است برای حزم نمودن عزم ملت های مسلمان برای اتحاد و جهاد معنوی در راه آزادسازی سرزمین انبیاء و اولیای خدا که مدتی است صاحبان حقیقی آن، آواره ی گوشه و کنار عالم هستند.

وی اضافه کرد: شاید اکنون که برخی از سران دولت های عرب و به اصطلاح مسلمان این همه ظلم و جنایت را به وادی فراموشی سپرده اند و سخن از به رسمیت شناختن اسرائیل غاصب بر زبان می رانند، تکرار این مظلومیت ها وجوب بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام جوشن گفت: دیگر امروز نقش آمریکا در بقای رژیم نژاد پرست اشغالگر سرزمین انبیای الهی به خوبی درک شده و مسلمین این حقیقت را دریافته اند که کسانی که دست در دست اربابان آمریکایی خود دارند هرگز بر علیه اسرائیل اقدامی نخواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز تصریح کرد: نوری که از انقلاب اسلامی ایران، در دل محرومین و مستضعفین به وجود آمده، قطعا آتشی برپا خواهد کرد که نابودی کامل آمریکای جنایت کار و اطرافیان خون خوارش را در منطقه اعم از اسرائیل و سایر حکومت های متحد در پی خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha