چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
طیب حسینی

حوزه/ مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از رونمایی مجموعه 15 جلدی با عنوان «نظام فکری انقلاب اسلامی بر گرفته از اندیشه شهید بهشتی» در هفته آینده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام سید حسن طیب‌حسینی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که امروز در سالن جلسات این شورا برگزار شد، با بیان این که حوزه علمیه اعزام یک‌هزار و 400 مبلغ از سوم خردادماه را در دستور کار خود قرار داده گفت: این مبلغان به جاهایی که درخواست سخنران برای برگزاری مراسم‌های گرامیداشت شهدای هفت تیر و هفته قوه قضاییه شده اعزام می‌شوند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه افزود: مجموعه 15 جلدی در مرکز مدیریت حوزه در حال تدوین است که تاکنون 12 جلد از این مجموعه منتشر شده و سیزدهمین جلد آن با عنوان «نظام فکری انقلاب اسلامی بر گرفته از اندیشه شهید بهشتی» در هفته آینده رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 700 مبلغ دینی در فضای مجازی خاطر نشان ساخت: به مناسبت گرامیداشت هفت تیر و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، دو مراسم در یکی از مدارس علمیه تهران و مدرسه فیضیه قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طیب‌حسینی به رونمایی از کتاب درس‌های قرآن شهید بهشتی همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: این مجموعه‌های فرهنگی مذهبی می‌تواند جوانان و نوجوانان را در فراگیری آموزه‌های دینی شهید بهشتی یاری دهد و از آنان در مقابله تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب مراقبت کند.

وی درپایان با تاکید بر اینکه تبلیغ‌های دینی در فضاهای مجازی و استفاده از فناوری‌های نوین دستاوردهای عظیمی در ترویج آموزه‌های دین  و مکتب اهل بیت(ع) خواهد داشت گفت: به مناسبت هفت تیر نرم‌افزار فرهنگی برگرفته از  آثار شهید بهشتی(ره) تهیه شده و در هفته آینده رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha