شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
کد خبر: 352472
۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
آیت‌الله طبرسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران، شهید بهشتی را شخصیتی عدالت محور خواند و گفت: باید ارزش ها و آرمان های انقلاب را با تبعیت از مقام معظم رهبری حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله طبرسی، امروز در دیدار رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و تنی چند از قضات استان مازندران، با گرامیداشت هفتم تیر، سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش، گفت: قیام امام حسین(ع) با ۷۲ قربانی ماندگار شد، ما باید ادامه دهنده راه سیدالشهدا(ع) و شهدای عزیز باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به قضات، افزود: قضاوت باید برای خدا باشد و غیر از خدا را قبول نکنید. در دستگاه قضائی باید طوری عمل شود که قانون و عدالت خود را بیشتر نشان بدهد و رعایت قانون سرلوحه ی کار قضات باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید آیت الله بهشتی، تصریح کرد: ایشان یکی از نمونه های عدالت محوری دستگاه قضائی است.

آیت الله طبرسی افزود: ما باید ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را با تبعیت از مقام معظم رهبری حفظ کنیم و اگر این راه را ادامه دهیم، مردم با صفا و صمیمی در کنار هم زندگی خوبی خواهند داشت.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام تقوی فرد، رئیس کل دادگستری استان مازندران، گزارشی از عملکرد و برنامه های دستگاه قضائی استان ارائه داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha