پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
آل هاشم عقیدتی ارتش

حوزه/ در صورت توافق یا عدم توافق هسته ای، نباید مجاهدت های تیم هسته ای کشورمان را نادیده بگیریم و باید همواره پشتیبان رزمندگان جبهه دیپلماسی کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، ظهر امروز در سخنرانی مراسم روز قدس، در تبریز با اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، گفت: بیش از شش دهه است که مردم مظلوم فلسطین تحت ظلم و ستم صهیونیست ها قرار گرفته اند و در این مدت، غربی ها نه تنها هیچ گونه کمک و مساعدتی نشده، بلکه از سیاست های جنایتکارانه رژیم کودک کش اسرائیل به طور همه جانبه حمایت کرده اند.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش افزود: شیطان بزرگ، آمریکا و دولت های استکباری جهان در طول این شش دهه به طور مستمر از رژیم صهیونیستی حمایت کرده اند و پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات و تسلیحات اعم از هسته ای و غیر هسته ای را در اختیار این رژیم کودک کش قرار داده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه سازمان های حقوق بشری در مقابل این همه جنایانت و فجایع غیر انسانی سکوت کرده اند و همواره از آن ها حمایت می کنند و این خود مهر تاییدی بر دروغین بودن این سازمان های به اصطلاح حقوق بشری است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شده بود، اما به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تحت تدابیر حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) این مسئله تبدیل به مهمترین مسئله جهان اسلام شده است.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش بیان کرد: امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام خشم و انزجار تمام مسلمین جهان به صورت واحد، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند. امام با هوشیاری و درایت تمام این موضوع را به طور کامل درک کرده بودند و موضوع قدس را نیز به همین منظور مطرح کردند.

وی ادامه داد: روز قدس، امروزه با توجه به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی علیه ملت های مظلوم منطقه، یک حرکت مهم در راستای حمایت از مردم مظلوم منطقه است و لازم است تا همه مسلمانان جهان با وحدت کلمه علیه این رژیم غاصب به پا خاسته و در جهت نابودی این رژیم کودک کش تلاش کنند.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش بیان کرد: روز قدس فراتر از مرز های جمهوری اسلامی ایران رفته و در سراسر دنیا و در اکثریت کشور های جهان به عنوان روزی علیه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی گردیده است.

وی افزود: یادآوری مسئله فلسطین، به صورت تدریجی زمینه تحولات عظیمی را در جهان اسلام فراهم آورده است و در آینده ای بسیار نزدیک شاهد افول رژیم کودک کش صهیونیستی خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به نتیجه مذاکرات هسته ای ایران خاطرنشان ساخت: در توافق یا عدم توافق هسته ای نباید مجاهدت های تیم هسته ای کشورمان را نادیده بگیریم و همواره پشتیبان رزمندگان جبهه دیپلماسی کشور باشیم.

وی در خاتمه گفت: حتی در صورت رسیدن به توافق هسته ای نیز تمامی مشکلات کشور حل نخواهد شد، بلکه باید فرمایشات مفام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه به تولید داخلی مورد توجه ویژه قرار بگیرد تا بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل نماییم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha