یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، گفت: طلاب فاقد مسکن که دارای کد فعال در مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی می باشند، می توانند با ثبت نام در سامانه سخا از فرصت مسکن دار شدن بهره گیرند.

حجت الاسلام موسوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت: از جمله اهداف مدیریت مراکز خدمات در بخش مسکن کمک به تامین مسکن طلاب و روحانیون می باشد.

وی با اشاره به اهمیت مسکن طلاب و روحانیون، ابراز داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه در راستای تأمین مسکن طلاب و رفع مشکلات آن ها باتوجه به اهمیت این مطلب، معاونت مسکن مرکز خدمات را تاسیس کرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه در جهت رفع این مشکل تکیه بر مبلغ پرداختی متقاضیان و اخذ تسهیلات بانکی دارد و از این رهگذر توانسته است این مشکل را تا حدودی رفع کند.

وی با اشاره به اطلاعیه 27 مرکز خدمات، ادامه داد: طبق این اطلاعیه طلاب فاقد مسکن که دارای کد فعال در مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی می باشند، می توانند با ثبت نام در سامانه سخا از فرصت مسکن دار شدن بهره گیرند.

حجت الاسلام موسوی، افزود: تعدادی مسکن مهر در شهرستان های ملکان، ورزقان و هریس شناسایی شده اند که با همکاری وزارت راه شهرسازی، و با اولویت طلاب و روحانیون در اختیار طلاب قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص ویژگی مسکن مهر معرفی شد، تصریح کرد: تمامی پروژه های مسکن مهر در مجاورت شهر می باشد و دارای 25 میلیون وام مسکن مهر است، این پروژه های دارای پیشرفت 70 تا 85 درصدی می باشند.

مدیر مرکز خدمات استان، ابراز داشت: متراژ تقریبی این مسکن ها مابین 75 تا 85 متر می باشد و دارای زمانبندی تقریبی 4 ماهه می باشند.

وی خاطرنشان کرد : تعدادی واحد نیز در شهر سهند مد نظر می باشد که شرایط آن ها در حال بررسی و ارزیابی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha