چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
خبر گزاری حوزه

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز با تاکید برای اینکه حوزه های علمیه امروز در اوج شکوفایی علمی هستند، گفت: طلاب باید امروز برای رسیدن به موفقیت خود را به دو بال علم و تقوا مجهر نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تبریز، محفل صمیمی افطاری طلاب مدرسه امیرالمؤمنین(ع) تبریز با مدیران، مسئولین و اساتید مدارس علمیه ولی‌عصر(عج) و امام صادق(ع) در نماز خانه این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام صمد ناصری، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج)، در این مراسم، ضمن توصیه طلاب به تقوا، تهذیب و تحصیل، گفت: در کنار مسئله تقوا، باید به  تحصیل هم اهمیت داده و در این راستا تلاش نمود.

وی تحصیل علم و تقوا را در اولویت نخست طلاب دانست و ادامه داد: باید به گونه ای تلاش کنیم که بتوانیم جای بزرگانی چون شهید بهشتی و علامه مطهری را در جامعه پر کنیم، جامعه کنونی ما به بهشتی ها و مطهری های زمان نیازمند است.

این استاد حوزه تصریح کرد: با عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و به برکت نظام جمهوری اسلامی حوزه های علمیه از یک مدیریت و برنامه ریزی منسج برخوردارند و از امکانات مناسبی نسبت به حوزه های علمیه پیش از انقلاب برخوردارند.

وی با اشاره به امکانات مناسب مدارس علمیه، تأکید کرد: نه تنها باید مدارس علمیه، اساتید از سطح علمی مطلوبی برخوردار باشند،  بلکه منبری ها نیز باید از جایگاه علمی مناسبی برخوردار باشند، در گذشته اهل منبر و پند مرجع و مجتهدین بودند که از جایگاه علمی بالایی برخوردار بودند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج)، با اشاره به نیاز های زندگی طلاب، ابراز داشت: لازم است نیاز های معیشتی طلاب نیز مورد توجه قرار گیرد و مشکلات مالی و نیاز های اقتصادی آن ها رفع و حل گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha