دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
سید محمدشریف حسینی کوهستانی/ تبلیغات اسلامی یزد

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور، ضروروی است تا روحانیون و ائمه جماعات راهکارهای اصلاح الگوی مصرف به مردم بیاموزند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان یزد در نشستی با مسئولان شرکت برق منطقه ای یزد با بیان اینکه عده ای فکر می کنند بحث اسراف فقط مربوط به خوراک است گفت: این بحث اشتباهی است چراکه اسراف به هر چیزی که بیش از حد مصرف شود اطلاق می شود.

وی با اشاره به زندگی امام خمینی (ره) اظهار داشت: ما در زندگی امام (ره) می بینیم که ایشان برروی مصرف آب و برق حساسیت ویژه ای داشته اند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی افزود: در خاطره ای از امام (ره) آمده است که ایشان در فعالیت های روزانه خود در شرایط مختلف از وسایل مختلف برای روشنایی استفاده می کردند.

وی با اشاره به نقش موثر روحانیون در آگاه سازی مردم گفت: لازم است مردم به کمک روحانیون و ائمه جماعات راهکارهای اصلاح الگوی مصرف را فراگرفته و به اجرای صحیح و نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه کمک کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: دولت باید یارانه های مربوط به حامل های انرژی را هدفمند کند و در آمدناشی از آن را در بخش های نظیر سلامت،تحصیل و ... بکار گیرد.

وی با بیان اینکه هدف از شکل گیری نهادها و سازمان های دولتی پاسخگویی به نیازهای مردم است افزود: قطعا با همکاری و تعامل بین دستگاهی می توان به نحو بهتری پاسخگوی نیازهای مردمی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha