چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 355634
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
مهدوی محمدی فر - کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه کرمانشاه گفت : طلاب، معلمان اخلاق جامعه هستند و مهذب بودن از اولویت های طلبگی است.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه با تاکید بر مهذب بودن طلبه اظهار داشت : طلبه موفق ، طلبه ای است علاوه بر توانایی بالای آموزشی و فعالیت های علمی در زمینه تهذیبی و اخلاقی الگو و نمونه باشد.

 وی ابراز داشت: با توجه به اینکه در جامعه اسلامی زندگی می کنیم و توجه به اخلاقیات و برنامه های اخلاقی در اولویت قرار دارد و نیز مبنای تربیت فرزندان معیارهای دینی و اسلامی و اخلاقی است بنابراین طلبه در جامعه باید بعنوان معلم اخلاق تاثیرگذاری بسزایی داشته باشد

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه تهذیب همراه با اخلاق از اولیت های دنیای طلبگی است، خاطرنشان ساخت: طلبه باید خود ساخته باشد تا بتواند نقش سازنده ای در مسائل اخلاقی جامعه ایفا نماید.

وی، تصریح کرد: در راستای برنامه های تهذیبی معاونت تبلیغ و تهذیب استان اقدام به برگزاری دیدار و نشست های صمیمانه با طلاب جدید الورود پرداخته و در کلاس های تهذیبی آنها حضور پیدا می کند.

حجت الاسلام محمدی فر، در پایان اظهار داشت: هدف از این حضور دیدار چهره به چهره با این عزیزان و بررسی و پیشرفت کلاسهای تهذیبی و برنامه های اخلاقی و قرانی و همچنین ایجاد انگیزه برای تثبیت ماندن طلاب در مدارس علمیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha