پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
حجت الاسلام صمد ناصری - تبریز

حوزه/ با توجه به فعالیت های شبانه روزی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، طلاب، روحانیون و فعالان فرهنگی باید به صورت شبانه روزی کار و تلاش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صمد ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، با تاکید بر ضرورت استفاده طلاب و روحانیون از فرصت تبلیغی تعطیلات تابستانی، گفت: فصل تابستان به دلیل تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت زمینه بسیار مساعدی جهت تبلیغ معارف دینی و تربیت نسل جوان است و باید مورد توجه واقع شود.

وی افزود: امروزه با توجه به هجمه های بی سابقه غرب در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، روحانیت باید با ایفای نقش عمارگونه خود در راستای بصیرت زایی و مقابله با تبلیغات رسانه ای و بمباران تبلیغاتی غرب، علاوه بر ایستادگی، مقابله و مبارزه کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) با بیان اینکه هجمه های فرهنگی در دوره کنونی، در طول تاریخ بی سابقه بوده است، گفت: با توجه به فعالیت های شبانه روزی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، طلاب، روحانیون و فعالان فرهنگی باید به صورت شبانه روزی کار و تلاش کرد.

وی افزود: این انقلاب حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن و مدیریت ولایت فقیه در برهه های حساس تاریخی است و به راحتی به دست نیامده است.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری ادامه داد: چنانچه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بدان تاکید کرده اند، باید از ولایت فقیه پشتیبانی و حمایت کنیم تا مبادا نظام اسلامی که خون هزاران شهید آبیاری شده و به دست ما رسیده است، به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.

وی افزود: باید توجه کرد و آگاه بود که تضعیف ولایت در حقیقت تضعیف ریشه اسلام ناب است و تقویت آن نیز، تقویت و تحکیم ولایت فقیه است.

مدیر مدرسه حضرت ولیعصر(عج) با تاکید بر اینکه ولایت فقیه باید مورد بحث و بررسی دقیق علمی قرار گیرد، گفت: امروزه بحث ولایت فقیه در جهان به عنوان یک مدل بسیار قوی جهت اداره جامعه و حکومت محسوب می شود و در مراکز علمی سایر کشور های جهان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: مبادا دشمنان اسلام در عمل به آموزه های اسلام بر ما پیشی بگیرند که این مسئله به نوعی کفران نعمت اسلام و ولایت فقیه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha