چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کلاس درس طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان ازنا استان لرستان از تربیت بیش از ۳۰۰ طلبه در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله بنیادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان ازنا در سال ۶۱ به همت امام جمعه وقت تاسیس شد، گفت: این مدرسه در همان سال به تربیت طلاب و علاقمندان به فراگیری علوم حوزوی پرداخت.

وی با اشاره به این که تاکنون بیش از ۳۰۰طلبه از این مدرسه فارغ التحصیل و به پایه های بالاتر جهت ادامه تحصیل راه یافته اند، بیان داشت: هم اکنون بیش از ۸۰طلبه در مدرسه اشتغال به تحصیل دارند و در سال تحصیلی ۹5-۹4 نیز ۲۳ نفر پس از موفقیت در دوره اختبار و تثبیت، تحصیل خود را در این مدرسه آغاز خواهند کرد.

*استاد پروری

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) شهرستان ازنا با اشاره به این که هم اکنون ۳استاد تمام وقت و ۲ماستاد پاره وقت در این مدرسه به طلاب دروس حوزوی را اموزش می دهند، یادآور شد: اساتید از فارغ التحصیلان این مدرسه هستند.

*وجود بیش از ۴هزار جلد کتاب در کتابخانه مدرسه

حجت الاسلام بنیادی با اعلام این که کتابخانه این مدرسه با ۴ هزار جلد کتاب در اختیار طلاب قرار دارد، افزود: کتاب هایی  در زمینه های اعتقادی،دینی و حوزوی در این کتابخانه موجود است.

وی با اشاره به این که هم اکنون طلاب مدرسه علاوه بر حضور در مدارس به عنوان امام جماعت، با تشکیل حلقه های صالحین نیز به فعالیت تبلیغی مشغول می باشند، ابراز داشت: طلاب مدرسه با حضور در مساجد و مدارس علاوه بر اقامه نماز جماعت، به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام در بین نوجوانان و جوانان می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) شهرستان ازنا با اشاره به اهمیت و ضرورت برپایی درس اخلاق در مدارس علمیه در راستای تهذیب طلاب، گفت: کلاس های اخلاق بصورت مستمر برای طلاب برگزار می شود. همچنین مشاوره در زمینه های گوناگون نیز به طلاب ارایه می گردد.

*توجه ویژه به ورزش طلاب

حجت الاسلام بنیادی در پایان به اهمیت ورزش و سلامتی جسمی طلاب نیز اشاره و خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه امام صادق(ع) در رشته های فوتبال، والیبال، شنا و کوهنوردی به ورزش می پردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha