چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: تکنولوژی هایی مانند تلفن همراه و بعضی از برنامه های تلویزیونی سبب اتلاف وقت انسان می شود و اعتیاد به این دسته تکنولوژی های روز از اعتیاد به مواد مخدر بیشتر است زیرا عمر انسان را از بین می برد.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد، در آئین افتتاحیه حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: طلاب با ورود به در حوزه های علمیه تلاش دارند که علاوه بر حرکت خود در مسیر رضایت حضرت حق، دیگران را نیز به حرکت دراین مسیر دعوت کنند

مدیر حوزه علمیه اصفهان  با تاکید براینکه کار طلاب و روحانیون  ادامه راه  انبیاء و معصومین است که سبب هدایت بشر می شود، افزود: طلاب و روحانیون برای تحقق اهداف طلبگی باید پیامبر و اهل بیت(ع) و علمای بزرگ تشیع را الگوی خود قرار دهند چرا که  هر کسی نمی تواند الگویی کامل برای طلاب و روحانیون باشد.

وی معتقد است: با الگو گیری از بزرگان دین در مسیر تحقق اهداف طلبگی می توان بهتر و موثر تر عمل نمود

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه نیت ما باید نیت خدایی باشد، تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید تنها برای کسب رضایت خداوند متعال گام بردارند و بهای دنیایی را ملاک فعالیت و کار خود قرار ندهند.

وی با بیان اینکه باید از اتلاف عمر و آنچه سبب هدر رفتن عمر انسان می شود جلوگیری کرد گفت: تکنولوژی های مانند تلفن همراه و بعضی از برنامه های تلویزیونی سبب اتلاف وقت انسان می شود و اعتیاد به این دسته تکنولوژی های روز از اعتیاد به مواد مخدر بیشتر است زیرا عمر انسان را از بین می برد.

این استاد حوزه، کسب تقوا را سبب کنترل انسان از گناه دانست و افزود: انسان به واسطه کسب تقوا به درجات عالیه می رسد چرا که تقوا به واسطه عبادت و ریاضت به دست می آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha