چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام مصطفایی - قزوین

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: یادواره شهدای روحانیت در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جلسه هماهنگی  برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: در این دوران رزمندگان شجاع و دلاور ما توانستند با رشادت‌های خود درس تاریخی و فراموش نشدنی به دشمن بدهند و برای آیندگان الگویی بی نظیر باشند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی همه ما وظیفه داریم تا با برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره رزمندگان و شهداء را گرامی داشته و اندیشه‌های آنها را در بین جامعه نشر و گسترش دهیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون همه ساله در روز شهدای روحانی برنامه‌های مختلفی در استان به خصوص در مدارس حوزه‌های علمیه با حضور مدیران و اساتید برگزار می‌نماید که یادواره شهدای روحانی یکی از این برنامه‌ها است و امسال نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی از قبیل شب شعر، شب خاطره، نمایشگاه عکس شهدای روحانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای روحانی و ایثارگر انجام می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    0 0
    امیدوارم از خانواده این شهدای روحانی هم دعوت به عمل بیاد