سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
آیت الله علما

حوزه/ تمام تحرکات امروز دنیا همچون ایستادگی‌ برخی کشورها در مقابل حکومت‌های طاغوتی برگرفته از پیام شهدای انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله علما امروز در دیدار جمعی از طلاب کاروان راهیان نور غرب کشور و خانواده‌های آنان با بیان نشاط ‌آور بودن سفرهای زیارتی، شهداء را حافظ تفکر نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های کشور دانست و گفت: به یاد گذشتگان بودن و تجلیل از شهداء برای نسل جدید ضرورت دارد,  چرا که آن‌ها بر گردن ما و کشور حق دارند.

وی با بیان اینکه راهیان نور یادآور فداکاری‌های شهدا در دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: شهدا مسئله ایثار، شهادت، دفاع از دین و ارزش‌ها را برای تمام دنیا حل کرده‌اند و تحرکات امروز دنیا همچون ایستادگی‌ برخی کشورها در مقابل حکومت‌های طاغوتی, برگرفته از پیام شهدای انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه شهدا باید زنده بمانند و فراموش نشوند، گفت: نسل جدید باید با این طرز تفکر حرکت کنند چرا که، همین طرز تفکر ایران را به‌عنوان قدرتی بزرگ در خاورمیانه مطرح کرده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور و سختی‌های این سفرها دارای اثرات داخلی و خارجی است، افزود: امروزه استکبار جهانی توان مقابله با ایران به عنوان قدرت منطقه ای و حتی جهانی را ندارد.

حجت‌الاسلام سید حبیب موسوی، مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد:  امروز امنیت مرزهای کشور مرهون جان‌فشانی شهدا است و مسئولان مربوطه باید تلاش کنند با انجام اقدامات فرهنگی یاد و خاطره شهداء را زنده نگه دارند.

وی تاکید کرد : قطعا گسترش فرهنگ شهادت از ضرورت های مهم جامعه امروز به خصوص برای جوانان است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha