چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
بانوان

حوزه/ اولین دوره آموزش غیرحضوری مباحث زن و خانواده(درس گفتار) از سوی مرکز تحقیقات زن و خانواده در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت‌الاسلام علی غلامی، معاون ترویج و همکاری های علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده در افتتاحیه اولین دوره آموزش غیرحضوری زن و خانواده که پیش از ظهر امروز پنجشنبه پنجم شهریورماه در اردوگاه حضرت فاطمه‌الزهرا(س) حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، بخشی از فعالیت‌های این مرکز پژوهشی را تشریح کرد.

حجت الاسلام غلامی گفت: مرکز تحقیقات زن و خانواده دارای وابستگی سازمانی رسمب به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است که فعالیت های پژوهشی را در حوزه زن و خانواده انجام می‌دهد.

وی افزود: تاکنون این مرکز بیش از 35 کتاب مختلف پژوهشی و 50 شماره نشریه با عنوان حوراء در عرصه تحقیقات زن و خانواده منتشر کرده و نزدیک به 2 سال است که فصلنامه‌‌ای با عنوان مطالعات جنسیت و خانواده را وارد بازار نشر نموده است.

معاون ترویج و همکاری های علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده اظهار کرد: تاکنون بیش از 1400 نفر از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند و اغلب مشغول فعالیت آموزشی و پژوهشی در عرصه زن و خانواده هستند.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به افتتاح اولین دوره  آموزش غیرحضوری زن و خانواده، ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره تربیت نیروها و دانش‌آموختگان پژوهشگر و برتر در حوزه زن و خانواده است.

وی با بیان این‌که این دوره غیرحضوری به صورت همزمان در سراسر کشور هم برگزار خواهد شد، گفت: افراد شرکت‌کننده در این دوره‌ها در صورت موفقیت در مباحث پژوهشی مورد تجلیل قرار گرفته و گواهینامه پایان دوره به آنها اهدا خواهد شد.

معاون ترویج و همکاری های علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده با اشاره به این مطلب که دوره آموزش غیرحضوری زن و خانواده از سوی مرکز تحقیقات زن و خانواده برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جامعةالزهرا(س)، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بسیج طلاب، سازمان تبلیغات اسلامی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری کشور و بسیاری از نهادهای همفکر در برگزاری این دوره همکاری دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha