جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی

حوزه/ ايجاد شبكه مناسب فكري و فرهنگي بين منظومه فكري آيت الله العظمي جوادي آملي و مجامع علمي بين المللي و همچنين محققين و متفکرين در نقاط مختلف جهان، از رسالت‌هاي اصلي بنياد بين المللي اسراء است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمين مرتضي جوادي آملي در جمع پژوهشگران و محققين پژوهشگاه علوم وحياني اسراء و كاركنان بخش هاي مختلف بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء با اشاره به عمق و گستردگي منظومه فکري حضرت آيت الله جوادي آملي اظهار داشت: مدرسه فکري حضرت آيت الله جوادي آملي نيازمند بررسي و رصد از زواياي مختلفي است. گرچه اين منظومه فکري در جوامع علمي داخلي و بين المللي تا حد زيادي شناخته شده و افراد زيادي در داخل و خارج کشور با علاقه اين مکتب را دنبال مي‌کنند و به دنبال برقراري ارتباط با اين مدرسه فکري مي باشند، اما همچنان بايد در زمينه معرفي زواياي مختلف منظومه فکري حضرت استاد تلاش هاي جدي و بيشتري صورت بگيرد.

حجت الاسلام و المسلمين مرتضي جوادي آملي به رسالتهاي علمي و فرهنگي بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء اشاره کرد و اذعان داشت: ايجاد شبکه مناسب فکري و فرهنگي بين منظومه فکري حضرت آيت الله العظمي جوادي آملي و مجامع علمي بين المللي و همچنين محققين و متفکرين در نقاط مختلف جهان، از رسالتهاي اصلي بنياد بين المللي اسراء است که در اين زمينه تلاشهاي خوبي در بخش هاي مختلف بنياد صورت گرفته است.

رئیس بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء با تاکيد بر استفاده از فناوري روز دنیا در امر تحقيق، پژوهش و اداري بنياد اسراء بيان داشت: بايد به سمتي حرکت کنيم که تمام فعاليتهاي آموزشي، پژوهشي و اداري بنياد تحت سيستم الکترونيک قرار گيرد تا ضمن ارتباط همه بخش‌ها با هم، سرعت پيشبرد امور افزايش يافته و روند انجام پروژه ها تسهيل گردد.

حجت الاسلام و المسلمين مرتضي جوادي آملي از راه اندازي پرتال جديد اسراء در آينده نزديک خبر داد و گفت:

راه اندازي پرتال جديد اسراء، که سايتهاي مختلف تحت اشراف بنياد اسراء را به صورت يکپارچه در اختيار کاربران قرار خواهد داد، بستر مناسبي براي انعکاس فعاليتها و توليدات بنياد خواهد بود.

ايشان همچنين در اين راستا از بخش هاي مختلف بنياد اسراء خواست تا در جهت انعکاس فعاليتهاي خود از ظرفيت اين پرتال استفاده کنند.

در پايان مراسم توديع و معارفه معاونت پيشين و جديد توسعه و منابع بنياد اسراء و نيز معرفي مشاور ارشد مالي بنياد و ناظرعلمي فعاليتهاي بنياد اسراء صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha