سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 358085
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
حوزه علمیه

حوزه/ مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب، با حضور مدیر حوزه استان و مسئولین محلی، معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، در این مراسم، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام آیت الله عزیزی، مدیر سابق مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، حجت الاسلام روح الله کرمی که پیش از این سمت معاونت آموزش مدرسه را برعهده داشت، با حکم مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی گردید.

حجت الاسلام آیت الله عزیزی، مدیر سابق، در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد چند ساله خود، گفت: مسئولیت در حوزه های علمیه که محل پرورش و رشد سربازان امام زمان(عج) محسوب می‌شوند، بسیار مهم و حساس است.

وی در ادامه، خدمت به طلاب و حوزه را افتخاری بزرگ خواند و افزود : باید سعی کنیم طلاب فرهیخته و مهذب را تربیت کرده و تحویل جامعه دهیم، زیرا مردم از آنها به عنوان منادیان دین و معلمان اخلاق، انتظارات فراوانی دارند.

حجت الاسلام روح الله کرمی، مدیر جدید نیز در این مراسم گفت: باید به عنوان خادمان دین و ادامه دهندگان راه انبیا و معصومین (ع) بتوانیم مسئولیت مهم خویش را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم و در پیشگاه خداوند و حضرت ولیعصر (عج) سربلند باشیم.

وی یاد آور شد: کار در حوزه علمیه نیاز به همکاری و مجاهدت همگانی دارد و امیدوریم با الگو گیری از بزرگان حوزه و مشورت با علما و روحانیون پیشکسوت، بتوانیم در این راه خطیر موفق باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha