سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات

معاون امور مذهبی و تشکل های دینی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان از برگزاری دوره های آشنایی با سبک زندگی مهدوی با حضور اهل سنت در این استان خبرداد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با اشاره به  اهمیت و جایگاه مهدویت اظهارداشت: مهدویت و منجی آخر الزمان از جمله مباحثی  مشترکی و تقریبی است که تقریبا همه ادیان و مذاهب به آن معتقد هستند لذا در همین راستا دوره هایی در راستای تبیین مهدویت در استان کردستان با همکاری بنیاد مهدی موعود برگزار می گردد.

معاون امور مذهبی و تشکل های دینی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان  افزود: این دوره ها برای آحاد مختلف جامعه به خصوص اقشار تاثیر گذار برنامه ریزی گردیده  و از ابتدای سال اخیر این دوره درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: در طول برگزاری این دوره بیش از هزار نفر از دبیران آموزش و پرورش در این دوره که اکثریت آنها از اهل سنت هستند در این دوره حضور یافته  با مبانی سبک زندگی مهدوی آشنا شده اند.

به گفته حجت الاسلام سادات،  استقبال بسیار خوبی از این دوره ها مخصوصا از سوی برادران و خواهران اهل سنت صورت گرفته و خواستار برگزار ی مرتب این دوره ها هستند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم تا با برنامه ریزی منسجم پاسخگوی نیازهای متقاضیان بوده و بتوانیم افراد بیشتری با با آموزه های مهدوی آشنا نماییم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha