پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
کد خبر: 359095
۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
سنجش سلامت

حوزه/معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از آغاز انجام معاینات پزشکی برای ۲۵۰طلبه نو ورود در مدارس علمیه استان لرستان خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله نجفی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اعلام این خبر گفت:انجام معاینات پزشکی  طلاب از امروز در مدارس علمیه استان لرستان آغاز شده و تا ۱۶مهر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون این طرح در مدارس علمیه شهرستان های کوهدشت و پلدختر آغاز شده افزود:یک تیم پزشکی به همراه مشاور به صورت زمان بندی شده طلاب نو ورود مدارس علمیه استان را از نظر سلامت جسمانی و روحی مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهند داد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون در تمام مدارس علمیه استان سه وعده غذا به طلاب ارائه می شود ،در خصوص هزینه های اردویی مدارس علمیه لرستان گفت: با اخذ بودجه 1394 هزینه های اردویی مدارس علمیه به حساب آنها واریز شده و مدیران می توانند با برنامه ریزی، خدمات اردویی را برای طلاب در نظر بگیرند.

وی در پایان تصریح کرد:تمام مراحل صدور کارت هوشمند طلاب استان لرستان نیز پایان یافته و بصورت مرحله ای کارت های هوشمند به دست طلاب و اساتید خواهد رسید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha