یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: مسلمانان باید با وحدت ،اتحاد و انسجام در برابر تمامی این توطئه ها بایستند و روز به روز بر مقاومت،عزت و اقتدار اسلام بیافزایند.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با  تسلیت به مناسبت درگذشتگان حادثه منا در مکه مکرمه گفت :اداره حرمین شریفین باید به جوامع اسلامی واگذار شود و در این خصوص باید تصمیمات و پیگیری های لازم اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه حوادث اخیر در مکه مکرمه اوج بی تدبیری و بی کفایتی حکام آل سعود را نمایان ساخت افزودآل سعود و حکام عربستان توان مدیریتی مناسک حج را ندارد و باید از چنگال این رژیم خارج شود.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان حادثه سقوط جرثقیل در مکه،حادثه اخیر منا و همچنین آتش سوزی در چادر زائران مصری را نشان از عدم بی برنامگی و بی تدبیری مسئولان عربستان دانست و تصریح کرد:حکام آل سعود آبروی نداشته خود را بار دیگر بر باد دادند و لعن و نفرین مردم مسلمان،بیدار و آزاده جهان اسلام را برای خود به همراه آوردند.

حجت الاسلام غلامی ،در پایان با اشاره به اتحاد مسلمانان در خنثی کردن نقشه های شوم استکبار جهانی و هم پیمانانش گفت:مسلمانان باید با وحدت ،اتحاد و انسجام در برابر تمامی این توطئه ها بایستند و روز به روز بر مقاومت،عزت و اقتدار اسلام بیافزایند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha