یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 359327
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
تصاویر/ عمامه گذاری طلاب آذربایجان غربی در جشن ولایت

حوزه/ ۸ نفر از طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان معمم شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسامین علی اسلامی در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان که با حضور حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان تاکستان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه فاجعه غم بار منا که به شهادت تعدادی از حجاج کشورمان و سایر کشورهای اسلامی منجر شد قلوب همه مسلمانان جهان به ویژه کشور ما را جریحه دار و اندوهناک کرد.

وی تصریح کرد: بی کفایتی و بی لیاقتی مسئولان سعودی در این فاجعه بسیار مشهود است و آنها باید پاسخگوی ملت ایران باشند.

امام جمعه تاکستان با انتقاد از عدم همکاری دولت سعودی با مسئولان کشورمان، تأکید کرد: حکام آل سعود وقاحت وبی شرمی خود را تا جایی رسانده اند که حتی حاضر به گفتن تسلیت به بازماندگان و ملت ایران نشده و با مسئولین سازمان حج نیز هیچ گونه همکاری در این فاجعه نداشتندکه جای تاسف است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری که همیشه در همه عرصه ها راهگشا بوده، در رابطه با فاجعه منا و اقدامات ناشایست آل سعود نیز بسیار تأثیرگذار بود؛ به طوری که وحشتی در بین آنها بوجود آورد و پس از آن تا حدودی با مسئولان سازمان حج و زیارات همکاری کردند.

وی بیان کرد: خدارا به خاطر این رهبری شکر گزار بوده وباید بگویم که انصافا مقام معظم رهبری در تمام بحران ها کشور را از دست دشمن نجات داده ووظیفه ما این است که همیشه تبعیت از مقام معظم رهبری را نصب العین خود در همه امور قرار دهیم.

این مقام مسئول ضمن تبریک به طلاب حوزه علمیه تاکستان به خاطر تلبس به لباس مقدس روحانیت بیان داشت: علوم دینی سر آمد همه علوم است و کسی که به این مسیر وارد می شود باید کوشا و پرتلاش باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه علما ومراجع به خصوص مرحوم آیت الله موسوی شالی افزود:  مرحوم موسوی شالی در احیا مدرسه علمیه در این شهر بسیار تاثیر گذار بود و شما طلاب باید با  بهره گیری از این امکانات یک طلبه و روحانی موفق شوید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام علی بخشی، مدیر حوزه علمیه شهرستان تاکستان گزارشی از برنامه های این مدرسه ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha