پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
حجت الاسلام حمید علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: فضای آموزشی و زیرساختی این مدرسه علمیه برای طلاب علاقمند به علوم دینی مناسب نبوده و باید ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی در مراسم آغاز سال تحصیلی  طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره)  تاکستان که صبح امروز با حضور نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مدیران و مسئولین این شهرستان در سالن اجتماعات  این  مدرسه  برگزار شد،  به استقبال علاقمندان به علوم دینی و حوزوی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این شهرستان و با همکاری امام جمعه محترم، تعداد علاقمندان به تحصیل بی نظیر بوده؛ ولی متاسفانه به دلیل عدم فضای آموزشی مناسب برای طلاب، نتوانسته ایم  آنان  را جذب نماییم.

مدیر مدرسه علمیه  شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان  تاکستان ابراز داشت: درحال حاضر 15 نفر از طلاب در پایه های 5، ۶، ۷ و ۸ در حال تحصیل بوده و در سال تحصیلی جدید نیز پایه ۹ را نیز خواهیم داشت که مسئولین باید برای بهبود وضعیت آموزشی، بودجه ای برای این بخش اختصاص دهند.

حجت الاسلام علی بخشی به ساخت حجره های جدید برای  طلاب  در این مدرسه اشاره کرد و گفت: در کنار این مدرسه زمینی وجود دارد که می توانیم با اعتبار استانداری ۴۰حجره ساخته و برای طلاب آماده نماییم.

وی در پایان  ضمن تبریک به طلاب جدید الورود و آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه  به تلاش  در امر دروس حوزوی و حضور منظم در کلاس ها تأکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha