سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
آیت‌الله ری شهری

حوزه/ حقیقت این است این افراد مستکبر برای جان انسان ها ارزشی قائل نیستند چرا که هم اکنون در حال کشتار انسان ها و مسلمانان در یمن و سوریه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله ری شهری، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ره)، در مراسم تشییع پیکر جان باختگان فاجعه منا که در دانشگاه تهران برگزار شد، با عرض تسلیت به مناسبت این فاجعه گفت: این حادثه از زوایای مختلف قابل بررسی است چرا که بسیار دردناک بوده و خیلی از این شهدای فاجعه تشنه از دنیا رفته اند.

وی، با اشاره به بشارت های قرآن کریم برای شهدا و پاداش عظیم برای آنها گفت: آل سعود باید پیش بینی می کرد که مشکلی برای حجاج پیش نیاید چرا که مصدومان حادثه کمک نشدند؛ مسئله این است این افراد مستکبر برای جان انسان ها ارزشی قائل نیستند چرا که هم اکنون در حال کشتار انسان ها و مسلمانان در یمن و سوریه هستند.

این استاد حوزه، افزود: جنایاتی که این حکومت ننگین  انجام می دهد، از جنایات صهیونیست ها بدتر است چون صهیونیست ها دشمن هستند و لی آل سعود ادعای مسلمانی دارند.

آیت الله ری شهری، خاطر نشان کرد: باید با حضور کشورهای مسلمان این مسئله ریشه یابی شود تا از تکرار دوباره آن جلوگیری شود .

وی  با تاکید بر اینکه  این ننگ تا ابد از دامان این خاندان پاک نخواهد شد، یادآور شد:  رژیم آل سعود با جنایاتی که در این فاجعه و در یمن انجام داده به پایان کار نزدیک تر  شده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha