دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: رسالت مهم امام حسین (ع) احیای فریضه مهم و جامعه ساز امر به امروف و نهی از منکر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه ، آیت الله علما، امروزدر جلسه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات دردنک مناسک حج امسال و بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود، قطعا زائرین کربلای معلی با حضوری منظم و گسترده، جوابی سخت و دندان شکن به دشمنان اسلام خواهند داد.

وی با اشاره به شعار سال و لبیک به منویات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: در سال جاری جهت تحقق این مهم هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با شعار همدلی و هم زبانی دولت و ملت همراه است و باید تمامی تلاش ها در این زمینه بکار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان این که رسالت مهم امام حسین (ع) احیای فریضه مهم و جامعه ساز امر به امروف و نهی از منکر بود، تصریح کرد: باید با تدبیر و مدیریت، برنامه های لازم جهت حضور عموم مردم در فعالیت های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از ابتدای ماه محرم، به بهترین نحو ممکن انجام بگیرد.

آیت الله علما ادامه داد: پرداختن به به فریضه مهم و ارزنده امر به معروف و نهی منکر که نقس اساسی در سلامت اخلاقی جامعه داشته و موجب سوق به سوی سعادت است، زنده نگه داشتن یاد این امام بزرگوار و یاران باوفایش ضروری است.

وی یادآور شد: با توجه به این که استان کرمانشاه افتخار میزبانی زائران کربلای معلی را دارد، باید هماهنگی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha