چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
آیت‌الله شبستری

حوزه/ تشیع لندنی افکار و عقاید مردم جهان را هدف گرفته تا با گره زدن یک مشت خرافات از قبیل قمه زنی و پیوند زدن آن به اسلام ناب، چهره ای خشن و افراطی از اسلام به جهانیان نشان داده و اسلام را بدنام کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، پیش از ظهر امروز در درس خارج خود با اشاره به فرا رسیدن ایام عزای حضرت سیدالشهداء(ع) و ذکر نکات تبلیغی در منابر و مراسمات حسینی، گفت: روحانیون و مبلغین صرفا به روضه خوانی و ذکر مصیبت اکتفاء نکنند.

وی، افزود: علماء و مبلغین در منابر و هیئات حسینی در خصوص تشیع لندنی بصیرت افزایی کنند و ماهیت پلید این فرقه را تبیین کرده و به اطلاع مردم برسانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، افزود: تشیع لندنی افکار و عقاید مردم جهان را هدف گرفته تا با گره زدن یک مشت خرافات از قبیل قمه زنی و پیوند زدن آن به اسلام ناب، چهره ای خشن و افراطی از اسلام به جهانیان نشان داده و اسلام را بدنام کنند و نقش روحانیت در افشای چهره واقعی این فرقه بی بدیل است.

وی، ادامه داد: اینها به جای اینکه معارف اسلام ناب را ترویج داده و در صدد احیای آن باشند، عقاید خرافی و انحرافی را ترویج می دهند و در قیامت باید پاسخگوی خداوند متعال و کسانی که به گرداب این فرقه افتاده اند، باشند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، افزود: روحانیون باید شبهات روز را شناسایی کرده و به صورت مستدل و قانع کننده به آنها جواب دهند.

آیت الله مجتهد شبستری افزود: مبلغین گرامی توجه داشته باشند، مطالب و ذکر مصیبت هایی که در منابر و هیئات حسینی به سمع مردم می رسانند، مستند و با بیان منبع باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha