یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تقریب مذاهب

حوزه/ وحدت در اول اولويت مسائل دنياي اسلام قرار دارد و همه باید با تلاش مضاعف برای زدودن اختلافات قومي و مذهبي و يكپارچه سازي ملت‌ها و دولت‌هاي اسلامي در جبهه مبارزه با استكبار و ارتجاع، گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مجمع جهانی تقریب مذاهب، در بیانیه ای به مناسبت بیست و پنجمین  سالروز تاسیس این مجمع، تصریح کرد: وحدت در درجه اول اولويت مسائل دنياي اسلام قرار دارد و بنا به فرمايش بزرگ منادی وحدت جهان اسلام در عصر حاضر، مقام معظم رهبري، همه دلسوزان باید با تلاش مضاعف در جهت زدودن اختلافات قومي و مذهبي از چهره جهان اسلام و يكپارچه سازي ملت‌ها و دولت‌هاي اسلامي در جبهه مبارزه با استكبار و ارتجاع، گام بردارند.

در این بیانیه آمده است: نهادينه شدن آموزه امت اسلامي، حركت فراگير جهان اسلام به سوي امت واحده و تشكيل تمدن بزرگ الهي، به عنوان برجسته ترين آرمان انقلاب اسلامي، موجب رويش نهالي مبارك در زمين انقلاب شد كه امروزه پس از گذشت بيست و پنج سال به لطف الهي و درايت مقام معظم رهبري به شجره طيبه تقريب بدل شده است.

در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده است: اپس از گذشت ربع قرن از فعاليت هاي خستگي ناپذير و مجاهدانه متفكرين جهان اسلام در سنگر تقريب و توفيقات حاصله، مجمع جهانی تقريب مذاهب اسلامی ، در اين مسير دست همكاري تمامي دلسوزان و مجاهدان جهان اسلام را به گرمي مي‌فشارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha