دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
مهدی محمدی فر - کرمانشاه

حوزه / معاون تبلیغ حوزه کرمانشاه گفت : مبلغین در ایام ماه محرم نسبت به ترویج سبک زندگی اسلامی به خصوص سیره عملی امام حسین (ع) اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام  مهدی محمدی فر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با بیان این که ایام محرم در پیش روست و این ایام؛ فرصت مناسبی برای تبلیغ است؛ اظهار داشت :مبلغین در این ایام باید نسبت به تبلیغ سبک زندگی اسلامی؛ به خصوص سیره عملی امام حسین (ع) اهتمام داشته باشند.

وی با بیان این که در این راستا جلسه هم اندیشی با معاونین تبلیغ مدارس علمیه استان برگزار شده، عنوان کرد : تمامی تمهیدات لازم جهت فعالیتهای تبلیغی مبلغین کوتاه مدت اندیشده شده و  به زودی مبلغان در محل تبلیغ خود مشغول به فعالیت خواهند شد.

حجت الاسلام محمدی فر تصریح کرد : هدف اصلی قیام امام حسین (ع) امر به معروف ونهی از منکر بوده، بنابراین ایام محرم فرصت مناسبی برای پرداختن به این فریضه مهم الهی است.

معاون حوزه کرمانشاه گفت : برنامه‌های خاصی برای ایام ماه محرم در نظر گرفته شده که در طول این مدت در سطح مدارس علمیه استان اجرا خواهد شد، لذا امیدواریم طلاب بهره گیری کافی را از آن بنمایند.

وی خاطرنشان ساخت: سعی شده به برنامه‌های اعتقادی بیشتر توجه شود و در این راستا از چند استاد حوزه از قم دعوت شده تا در این زمینه به بیان مباحث تخصصی بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha