یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
یمن

حوزه/ در حملات جنگنده های هوایی عربستان به استان تعز، ۱۲ شهروند عادی کشته شدند و ۱۲ نظامی دیگر نیز در حمله تروریست های القاعده به یک تجمع نظامی وابسته به دولت قانونی در حضرموت کشته شدند. همچنین پس از شلیک موشک دوربرد انصارالله به پایگاه نظامی عربستان، حملات هوایی به یمن افزایش یافته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» منابع محلی یمن اعلام کرده اند در جریان حمله تروریست های القاعده به یک تجمع نظامی در منطقه قهوة بن عیفان واقع در جنوب استان حضرموت 12 سرباز وابسته به دولت قانونی یمن کشته و 7 شهروند عادی نیز مجروح شده اند.

همچنین در تعز 12 شهروند عادی از جمله 9 زن در حملات هوایی هواپیماهای عربستان به مناطق مسکونی کشته شده اند.

یکی از منابع محلی استان تعز اعلام کرده نیروی هوایی ائتلاف حمله به یمن به رهبری عربستان منازل مسکونی مردم را در مناطق الجنید و ذراح هدف قرار داده که منجر به کشته شدن 12 شهروند یمنی شده است.

این منبع افزود: عملیات کمک رسانی و امداد به مردم این مناطق و نجات قربانیان از ویرانه های منازل ادامه دارد.

خبرها از حمله به پایگاه هوایی عربستان با موشک دوربرد

منابع محلی یمن همچنین از حملات هوایی هواپیماهای عربستان به اردوگاه النهدین در صنعا خبر داده اند. شاهدان می گویند حمله نیروهای سعودی به این پایگاه به این خاطر است که موشک های دوربرد اسکاد انصارالله از این اردوگاه به سوی عربستان شلیک شده است.

پایگاه خبر وابسته به علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین یمن گفته موشک اسکاد که توسط انصارالله به سمت عربستان شلیک شده به پایگاه امیر خالد در استان خمیس مشیط در شمال شرق عربستان برخورد کرده و با دقت به هدف برخورد کرده است. و شبکه ماهواره ای المسیره وابسته به انصارالله نیز این خبر را تایید کرده است.

کلمات کلیدی:  یمن، انصارالله، تجاوز عربستان به یمن، پایگاه هوایی، موشک دوربرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha