پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
حجت الاسالم سید لطف الله حیات الغیب - مدرسه کمالیه خرم آباد

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: بنا به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب، دشمنی ملت ایران با آمریکا تمام شدنی نیست و رابطه ما با استکبار جهانی همانند رابطه گرگ و میش است.

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با توجه به فرا رسیدن ایام الله 13 آبان ، به برخی از وظایف امروز دانش آموزان اشاره و  اظهارداشت: امروز دانش آموزان و دانشجویان با الگوگیری از نوجوانان و جوانان سال های انقلاب باید تلاش کنند، روز به روز بر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان سال های قبل از انقلاب با لبیک به ندای امام راحل(ره) و با اخلاص، وحدت و همدلی توانستند ظلم و استکبار را درهم شکنند، تصریح کرد: امروز نیز دانش آموزان و دانشجویان با تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب، بصیرت افزایی و دشمن شناسی می توانند تمامی توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در ادامه  با بیان اینکه ۱۳ آبان فریاد خشم و انزجار مردم مومن ،ولایی و انقلابی ایران اسلامی در جهان طنین انداز خواهد شد خاطر نشان ساخت:مردم با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با حضور منسجم خود در راهپیمایی این روز به آمریکای جهانخوار خواهند فهماند که لحظه ای زیر بار ظلم و استکبار نمی روند و با تاسی به شهید آزادی خواهان جهان، امام حسین(ع) همواره فریاد حریت و آزادگی را به گوش جهانیان خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه ملت فهیم ایران اسلامی هرگز به آمریکا و عمال ننگینش خوشبین نیستند، اظهار داشت: بنا به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب، دشمنی ملت ایران با آمریکا تمام شدنی نیست و رابطه ما با استکبار جهانی همانند رابطه گرگ و میش است.

حجت الاسلام حیات الغیبی یادآور شد: آمریکا با انواع ترفندها،زورگویی ها و اعمال فشار سعی دارد بر تمام کشورهای اسلامی خصوصا ایران تسلط یابد و این کشورها را تحت سلطه خود درآورد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است که دنبال منافع خود است، تاکید کرد:آمریکا قصد دارد با تسلط بر کشورهای اسلامی ،فرهنگ غنی اسلام را تضعیف و کمرنگ نماید اما با اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی تمامی نقشه های دشمنان نقش بر آب می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان با بیان اینکه به مناسبت ۱۳ آبان بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی برای دانش آموزان و دانشجویان برگزار شده است، خاطرنشان ساخت: این برنامه ها در قالب مسابقه های کتابخوانی،مقاله نویسی ،ورزشی و سیاسی -اجتماعی در سطح مدارس،دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha