یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: استکبار واژه ای برگرفته از قرآن است و مبارزه با استکبار براساس روایات و آیات شریفه قرآن وظیفه مسلم مسلمانان بوده و هرگز متوقف نمی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام احمدسالک کاشانی در مراسم راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: 13آبان همواره نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است چنانچه در دل آن وقایع مهمی قرار دارد اما ماهیت همه آنها استکبار ستیزی است.

وی بیان کرد: مهمترین پیام 13 آبان ماهیت اسلامی و انسانی ایران است که سالها زیر یوغ مزدوران انگلیسی و آمریکایی له شده است وبا قیام انقلابی امام و ایستادگی ملت ایران احیا شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هویت اسلامی و انسانی ایران یعنی هویت مبتنی بر ارزرش های اسلامی، کرامت انسان ها، احقاق حقوق از دست رفته مسلمین و مظلومین و در حقیقت یعنی عبودیت در محضر حضرت حق است یادآور شد: در سیزده آبان هویت اسلامی احیا شد و ملت ایران مشت محکمی به دهن یاوه گویان و مستکبرین جهان زد و حاکمیت دینی بر محور ولایت را نشان داد.

وی ابراز کرد: مرگ بر آمریکا در حقیقت یعنی مرگ بر استکبار، مرگ بر سیاست های خبیث ظالمین و مرگ بر خوی سلطه جویانه و استکباری  و مرگ بر همه جنایتکاران حقوق بشر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: خباثت امروز آمریکا از آن جهت است که سیلی محکمی از اسلام و  مسلمین خورده است لذا خطر آمریکا جدی بوده و کوچکترین غفلتی باعث نابودی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha