پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
علی آلبکل خوزستان

حوزه/ کارشناس فرهنگی حوزه علمیه اهواز گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با قیام ضد استکباری خود، درس بزرگی به جهانیان دادند که هیچ گاه زیر بار ضلم و ستم نرفته و باید برای دفاع از حق قانونی خویش تا پای جان جنگید.

حجت الاسلام علی آلبکل، کارشناس فرهنگی حوزه علمیه اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 13 آبان، بیان داشت: این روز مهم و سرنوشت ساز که از سوی دانشجویان و دانش آموزان ولایت مدار و پیرو خط امام برای ملت ایران به یادگار باقی مانده، یاد آور اقدامات خصمانه آمریکا علیه دولت و ملت ایران است که و بیان کننده اقدامات سلطه جویانه، استکباری و ظالمانه آمریکا است.

این فعال فرهنگی، استکبار ستیزی ملت ایران را سبب کسب عزت و استقلال در سطح بین المللی خواند و افزود: این مهم سبب شد تا ثمره‌ای به نام عزت، استقلال، خود کفایی و اقتدار ایجاد شود و هر عاملی که بخواهد با این راهبرد مغایرت داشته باشد، روحانیت، دانشجویان و دانش آموزان این نظام با آن به مقابله و مبارزه خواهند پرداخت.

وی با بیان این که مبارزه با استکبار در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد، تصریح کرد: 13 آبان روز تجدید خاطر مردم ایران با دانش آموزان و دانشجویانی است در سال 57 توسط سربازان جنایتکار رژیم منحوس پهلوی به شهادت رسیده اند و همین جانفشانی‌ها، نقش مهمی در گرم کردن تنور انقلاب ایفا کرد.

حجت الاسلام آلبکل، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که با تایید حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفته را برگ زرینی بر افتخارات این ملت استکبار ستیز دانست و گفت: به یقین این واقعه روحیه بیداری، هوشیاری و وحدت در امت اسلامی را بیشتر کرده و ابهت پوشالی آمریکا را درهم کوبیده است.

این کارشناس فرهنگی حوزه علمیه اهواز، در پایان، با بیان این که مرگ بر آمریکای ملت ایران، در واقع ادامه دهنده سیره امام حسین(ع) مبارزه با استکبار است، اظهار داشت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با قیام ضد استکباری خود، درس بزرگی به جهانیان دادند که هیچ گاه نباید زیر بار ضلم و ستم رفت بلکه برای دفاع از حق قانونی خویش باید تا پای جان جنگید.

                   

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha