یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: شعار مرگ بر آمریکا ،شعاری عقلانی و منطقی در سراسر جهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز در مراسم روز ۱۳ آبان در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان اینکه فریاد مرگ بر امریکای امروز ملت ایران، محکم تر و کوبنده تر از شعارهای سالهای قبل از انقلاب است افزود:ملت ما تا ابد جنایات و بی رحمی های استکبار جهانی را در اذهان خود فراموش نخواهند کرد و با استکبار جهانی در ستیز و دشمنی خواهند بود.

وی با بیان اینکه ملت قهرمان انقلاب اسلامی با ایستادن بر آرمان های امام راحل،شهیدان و تبعیت از مقام عظمای ولایت راه نفوذ آمریکا به کشور را کاملا بسته است تصریح کرد:آمریکای جنایتکار در طول تاریخ به دنبال منافع خود بوده و از هر راهی تلاش کرده است تا در ایران اسلامی نفوذ یابد که با بصیرت مردم و مسئولان دلسوز راه به جایی نبرده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه کسانی که می گویند آمریکا قدری سیاستهای خود را تغییر داده خاطر نشان کرد:آمریکا هرگز سیاستهای استکباری و خوی ظلم ستیزی و هعمچنین تعدی گری خود را تغییر نمی دهد، لذا دشمنی ما با آمریکا هم تمام شدنی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه تفرقه افکنی،تامین منافع خود و نفوذ در کشورها از دیگر اهداف استکباری آمریکاست یاداور شد:تجزیه کشورهای عراق و سوریه سیاست آمریکاست چرا که با این سیاست قصد دارد خاورمیانه جدید را با تشکیل کشورهای ضعیف و ناتوان مستقر سازد.

وی با بیان اینکه ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی هرگز فتنه ۸۸ را فراموش نخواهند کرد تاکید کرد:هدف دشمنان اسلام و انقلاب در فتنه ۸۸ نیز ناامنی و تجزیه ایران اسلامی بود که با درایت ،هوشیاری و بصیرت رهبر معظم انقلاب و مردم اگاه تمامی این توطئه ها خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با بیان اینکه آینده متعلق به اسلام و مسلمانان است افزود:با تمام توان در مقابل ظلم و استکبار می ایستیم و همواره فریاد مرگ بر امریکا را رساتر از گذشته سر خواهیم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha