سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
حجت الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دانش آموزان باید با الگوگیری از شهید نوجوان حسین فهمیده تمامی توطئه های استکبار جهانی از جمله جنگ نرم را خنثی نمایند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امروز در دیدار دانش آموزان بسیجی با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دانش آموز حسین فهمیده گفت:دانش آموزان باید با اخلاص، انگیزه و دارا بودن روحیه بسیجی تلاش کرده و روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی بیافزایند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید با جهاد علمی و ارتقای معرفت اخلاقی تلاش کنند روحیه استکبار ستیزی را در خود افزایش دهند افزود: دانش آموزان باید با الگوگیری از شهید نوجوان حسین فهمیده تمامی توطئه های استکبار جهانی از جمله جنگ نرم را خنثی نمایند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دانش آموزان چه در پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس خالصانه در مبارزه با ظلم و جور زحمات فراوانی را متحمل شده اند تصریح کرد:سالم ترین و رساترین جرقه های مبارزاتی با استبداد از سوی دانش آموزان ،نوجوانان و جوانان این مرزوبوم سر زده شد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه مبارزات دانش آموزان سالهای پیروزی انقلاب مبارزاتی در جهت حمایت و رهبری بود خاطر نشان ساخت:قیام نوجوانان آن دوران قیامی برخاسته از حس معنوی،دشمن شناسی و پیروی از ولایت و رهبری بود.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز دانش آموزان باید عضویت در بسیج را افتخاری ناب برای خدمت به اسلام و انقلاب بدانند یادآور شد:دانش آموزان باید با آگاهی از رسالت ها و وظایف بسیج دانش آموزی تلاش کنند تمامی نقشه های شوم استکبار جهانی را خنثی نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه دانش اموزان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی نقش مهمی در ایجاد بصیرت و دشمن شناسی در جامعه دارند تاکید کرد:دانش آموزان باید با تمسک به قران و اهل بیت(ع) تلاش کنند بنیه اعتقادی ،اخلاقی و سیاسی خود را افزایش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در پایان ولایت مداری ،استکبار پذیری ،استقلال طلبی ،عدالت خواهی و ایثار را نیز از جمله دیگر وظایف دانش آموزان مومن ،متعهد و انقلابی میهن اسلامی برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha