جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
حجت‌الاسلام میرعمادی لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خیران سلامت استان ها در رفع کمبودهای حوزه سلامت عزمی جدی و همگانی داشته و دولت را در این عرصه یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی در همایش سازمان های مردم نهاد و خیران سلامت لرستان با اشاره به اینکه سلامتی و تندرستی از بالاترین نعمت های خداوند به انسان است، اظهارداشت:خیران حوزه  سلامت  باید برای ارتقا سلامت و تندرستی خلق خدا مشارکت جدی و مستمر داشته باشند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اهمیت تندرستی افزود: سلامتی نعمت و هدیه ای الهی است که به امانت در دست انسان قرار گرفته است لذا باید از آن مراقبت کرد

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه سلامتی و تندرستی،امنیت،وسعت رزق،همراه موافق داشتن، رفاه و آسایش ۵ نعمت پروردگار به انسانها است خاطر نشان ساخت:کمبود یا عدم یکی از این نعمات خداوندی سبب اختلال در کارکرد زندگی اجتماعی انسان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه از زمان شروع فعالیت خیران سلامت تاکنون در استان اقدامات چشمگیری صورت گرفته است تاکید کرد:برای پر کردن خلأ موجود در بخش های سلامت استان همتی بیش از پیش خیران نیاز است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور با همت مسئولان دولتی با موفقیت در حال انجام است یادآور شد:امید می رود با اجرای کامل این طرح بخشی از مشکلات حوزه ی سلامت در جامعه مرتفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی ، مراکز درمانی خیریه و وقفی، بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی، تخت های بیمارستانی در بخشهای دیالیز،شیمی درمانی و اشعه درمانی در استان را از جمله مشکلات لرستان در حوزه سلامت برشمرد و با بیان اینکه خیران سلامت در نزد خدای متعال اجر معنوی بالایی دارند افزود:امید می رود با همت خیران و سازمان های مردم نهاد حوزه ی سلامت در استانها بخشی از درد و رنج و بیماری مردم جامعه مرتفع گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha