شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
کد خبر: 361469
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
تصاویر/ راهپیمایی  ۱۳ آبان در تبریز

همزمان با برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار ستیزی جمع کثیری از روحانیون دوشادوش مردم حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، تجمع بزرگ 13 آبان، تداوم استکبارستیزی عاشورای حسینی از ساعت 8 صبح با حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و همچنین تشکل‌های دانشجویی با شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان با سراسر کشور، در ۶۰ نقطه از استان یزد از جمله مراکز استان‌ها، شهرها و بخش‌های مهم و روستاهای مهم و پرجمعیت استان یزد آغاز شد.

در این مراسم جمعی کثیری از روحانیون، دانش آموزان و مردم یزد با در دست داشتن شعارنوشته ها و پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، مرگ بر استکبار جهانی و با مشت های گره کرده و فریاد کوبنده علیه نظام استکباری دنیا شعار سر دادند.

تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من الذله» و «لبیک یا خامنه‌ای»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم،آماده»،«ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، «مرگ بر داعش»، و «مرگ بر تکفیری»، «لبیک یا حسین» و... بار دیگر بر آرمان‌خواهی و مبارزه با استکبار جهانی و سردمدار اصلی آن یعنی آمریکا تاکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن میر رحیمی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد، به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی امروز 13 آبان یزد، با تأکید بر این نکته که تاریخ انقلااب گواه بر غیر قابل اعتماد بود دشمن به ویژه آمریکا است، گفت: با گذشت حدود 4 دهه از این انقلاب 4 توطئه سنگین توسط استکبار به سرکردگی آمریکا علیه این انقلاب انجام شده است.

جمعی از مسئولان استان از جمله استاندار نیز به دلیل شرکت در همایش معاونان عمرانی استانداری‌های سراسر کشور از غایبان این راهپیمایی باشکوه بودند.

در میدان امیرچخماق یزد نیز دانش آموزان یزدی به اجرای سرودی دسته جمعی پرداختند و یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشتند.

راهپیمائی کنندگان با آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان نمادهای استکبار، انزجار خود را با سیاست های استکباری قدرت های جهانی اعلام کردند.

در راهپیمای امروز بازار عکس های سلفی دانش آموزان و دانشجویان در مقابل نمادها و پوسترهای آمریکاستیزی داغ است و در جای جای میدان تاریخی امیرچخماق یزد به چشم می خورد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha