جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
کارگاه

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش مدرسه ی علمیه مهدیه الیگودرز از برگزاری کارگاه معارف تبلیغی برای طلاب این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد موسوی صالح، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت:کارگاه آموزشی معارف تبلیغی با شرکت ۲۵طلبه پایه ۱ تا ۶ این مدرسه با هدف ارتقاء معارف تبلیغی طلاب، اواخر آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه طلاب زیر نظر دو نفر از مدرسان حوزه علمیه قم معارف تبلیغی را فرا می گیرند افزود:در این کارگاه مدرسان روش های بیان احکام و معارف الهی ،مطالب مربوط به نهاد خانواده و اجتماع و همچنین روش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه را به طلاب  آموزش می دهند.

معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه در این کارگاه تلاش می شود روش های تبلیغی با روش مخاطب شناسی برای سنین متفاوت جامعه به طلاب اموزش داده شود تصریح کرد:در این کارگاه آموزشی مبلغان روش های تبلیغ در بین کودکان،نوجوانان و افراد بزرگسال را با آموزش های نوین و بیان خاص فرا می گیرند.

حجت الاسلام موسوی صالح، با اشاره به اینکه مبلغان نقش مهمی در اگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه دارند یادآور شد:برگزاری این قبیل کارگاه ها برای ارتقا فن بیان و خطابه طلاب هم موثر است و با دادن آموزش های لازم به طلاب نیز خروجی تبلیغ بالا می رود.

وی در پایان با بیان اینکه طلاب شرکت کننده در این طرح در مساجد و مدارس این شهرستان به بیان معارف و آموزه های دین مبین اسلام می پردازند یادآور شد:طلاب مستعد و توانمند پس از یک آزمون درون مدرسه ای، در این کارگاه آموزشی شرکت می نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha