یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر این که ائمه اطهار(ع) الگویی تمام عیار هستند، گفت: طلاب و روحانیون باید با اخلاق اسلامی، مردم را به دین مبین اسلام جذب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با اشاره به ضرورت انس طلاب با قرآن و اهل بیت(ع)، گفت: مهم ترین راه ارتباط و انس با خدای سبحان توجه قلبی به پروردگار در نماز است و به واسطه برپا داشتن نماز می توان با خدای خود راز و نیاز کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه افزود: باید نسبت به برپا داشتن نماز اول وقت اهتمام ویژه داشت، زیرا قرار گرفتن در مقابل معبود و اجرای احکام خداوند متعال، قلب و روح آدمی را جلا می بخشد.

وی خاطر نشان کرد: باید در مسیر انتقال پیام های ائمه اطهار(ع) به جوامع تلاش و در این راه خالصانه جانفشانی کرد تا از نعمت محبت اهل بیت(ع) برخوردار شویم، چرا که هر کس بر محبت انبیاء الهی بمیرد، وارد بهشت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، طلاب و روحانیان را سربازان حضرت ولی عصر (عج) خواند و تصریح کرد: حضرت ولی عصر (عج) ناظر بر اعمال و امور مردم به خصوص روحانیان است، لذا باید رسالت تبلیغ، ترویج و تبیین دین اسلام را به نحو شایسته ای به انجام برسانیم تا سبب خشنودی خدای سبحان و امام زمان (عج) شود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با بیان این که طلاب در مسیر تحصیل علوم حوزوی باید اخلاق اسلامی و دینی خود را تقویت کنند، ابراز داشت: ائمه اطهار(ع) الگویی تمام عیار هستند، لذا طلاب باید با اخلاق اسلامی، مردم را به دین مبین اسلام جذب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha