پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
تصاویر/ همایش بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد، استکبار ستیزی را از شاخصه های بسیجیان و ملت انقلابی ایران خواند و تصریح کرد: نظام اسلامی هرگز با دنیای اسلام سازش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور، امروز در همایش سالروز تشکیل بسیج طلاب به فرمان امام خمینی (ره)، در کرمانشاه، گفت: اسلامی که در آن رنگ و بویی از مبارزه با استکبار نباشد، اسلام آمریکایی است.

امام جمعه اسلام آباد با اشاره به این که تشکیل بسیج طلاب سرآغاز برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی بود، ابراز داشت: حوزه های علمیه باید نسبت به خطرات و هجمه های فرهنگی دشمنان آگاه و هوشیار باشند تا زمینه های موفقیت و پیشرفت جامعه را فراهم کنند.

وی در ادامه افزود: تنها عامل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برار آن ها است، لذا باید با تمام توان در برابر استکبار جهانی ایستاد تا اقتدار و عزتی که شهدا به انقلاب هدیه کرده اند، محفوظ بماند.

حجت الاسلام ممدی پور ادامه داد: باید زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم کنیم و در این راه تلاشی مجدانه داشته باشیم، هرچه در انجام دادن این مهم غفلت کنیم، قطعأ اسلام و مسلمانان با مشکلات فراوانی مواجه خواهند شد.

امام جمعه اسلام آباد تاکید کرد: باید فرزندانی انقلابی و ولایتمدار تربیت کرد و تنها عاملی که منجر به تحقق این مهم خواهد شد، پیروی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به با اشاره به جنایات آل سعود، تصریح کرد: آل سعود به احکام ظاهری پایبند هستند و نماز، روزه و قرائت قرآن را به جا می آورند، اما خود را با دشمنان اسلام پیوند زده اند، لذا استکبار جهانی آن ها را پسندیده و ارتباط عمیقی با حکومت آل سعود دارد.

حجت الاسلام محمدی پور در پایان، استکبار ستیزی را از شاخصه های بسیجیان و ملت انقلابی ایران خواند و تصریح کرد: نظام اسلامی هرگز با دنیای اسلام سازش نخواهد کرد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha