دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
شیعه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: در جنگ نرم و جنگ فکری، استدلال قوی‌تر پیروز است، تشیع نیز به دلیل قوت استدلال و منطق اگر درست دفاع شود، پیروز کارزار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سعید فتحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران که با موضوع «فعالیت طلاب در فضای مجازی» برگزار شد، اظهارداشت: در جنگ نرم و جنگ فکری، استدلال قوی‌تر پیروز است، تشیع نیز به دلیل قوت استدلال و منطق اگر درست دفاع شود، پیروز کارزار خواهد بود.

، مرادی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه نیز طی سخنانی مطالبی درباره ضرورت‌های فعالیت طلاب در فضای مجازی، راهکارهای کاهش آسیب‌های ورود به فضای مجازی و راهکارهای افزایش فعالیت طلاب در فضای مجازی با تأکید بر فعالیت در شبکه کوثر نت را مطرح کرد.

وی همچنین راهکارهای افزایش فعالیت طلاب در محورهای آموزش، مدیریت و برنامه‌ریزی، ایجاد رقابت، تشویق و ارائه تسهیلات با جذب حمایت هیئت ‌امنای مدارس و ارگان‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

در پایان این جلسه مقرر شد مدیران مدارس با توجه به مباحث مطرح ‌شده در جلسه، جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت طلاب در فضای مجازی برنامه‌هایی را در مدارس اجرا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha