شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
فضای مجازی

حوزه/ گروه سایبری"بیان السابقون" با ارسال احادیث و روایات مذهبی و دینی و بررسی شبهات اعتقادی، در فضای مجازی مشغول فعالیت است.

حجت الاسلام حسین دهقان، از روحانیون فعال شیرازی در فضای مجازی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: با توجه به استفاده جوانان از فضای مجازی و تاثیرگذاری این فضا در زندگی روزمره و ایجاد یک فضای مناسبی برای ارسال روایات مذهبی و اعتقادی، معرفی احادیث معتبر و بررسی شبهات اعتقادی و مذهبی و رایج در جامعه امروز، راه اندازی یک گروه در شبکه های اجتماعی به منظور شناخت کاربران از مسائل دینی و مذهبی از اقدامات فرهنگی مطلوبی به شمار می آید.

این فعال فضای مجازی اضافه کرد: با توجه به هجمه دشمن و همچنین فعالیت های سایت ها و شبکه های اجتماعی غیر دینی و فاسد که یکی از بزرگترین اهداف آنان ضربه زدن به هویت دینی و اسلامی و فرهنگی جوانان می باشد، اقدام به راه اندازی گروه سایبری"بیان السابقون" نموده و در صدد جذب جوانان و  ارسال احادیث، مطالب و روایات مذهبی و دینی و ... به مخاطبان خود است.

وی در پایان گفت: امروزه هر طلبه ای می تواند با تولید یک گروه ساده در فضای مجازی و انتشار به روز و به موقع محتواو نشر دقیق و هدفمند معرف دینی، ابهامات را بر طرف کنند و به این توجه داشته باشیم که تبلیغ در فضای مجازی ظرافت‌هایی دارد که باید از آن‌ها اطلاع داشته باشند وگرنه تبلیغِ بی‌حساب ممکن است نتیجه معکوس هم داشته باشد.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha