چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام کلباسی

حوزه/ همایش ویژه نهم ربیع سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با حضور پژوهشگران و مدیران مرکز تخصصی مهدویت در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» گفت:  نهم ربیع از مهمترین روزهایی است که در مکتب تشیع از ارج و قرب بسیاری برخوردار است.

وی افزود: این روز بزرگ، روز بیعت با امام زمان(عج) است و همه مومنان و شیعیان در این روز با امام زمان(عج) عهد می بندند که این امامت را پذیرفته و پیرو ایشان باشند.

مدیر  مرکز تخصصی مهدویت گفت: این مرکز به عنوان یکی از مراکز تخصصی حوزه در بعد تخصصی و تبلیغی و آموزشی فعالیت می کند و برای این ایام نیز هر ساله برنامه های خاصی را برگزار می کند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های این مرکز در کنار برنامه های تبلیغی که این مرکز در سراسر کشور برگزار می کند، می توان به برگزاری برنامه فرهنگی و ترویجی در شب نهم ربیع اشاره کرد.

مدیر امور مراکز تخصصی حوزه های علمیه گفت: در این برنامه فرهنگی و ترویجی که به حضور بیش از 100 تن از پژوهشگران و مدیران مرکز تخصصی مهدویت در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به ارائه بحث پیرامون موضوع اهمیت بیعت با امام زمان(عج) می پردازد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha