جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
حجت الاسلام نقی باقری - شاهین دژ

حوزه/ عربستان همواره از همدستان خود حمایت می کند و متاسفانه از مسیر اسلام و قرآن خارج شده و تنها پیرو اسلام ظاهری اموی هستند.

حجت الاسلام نقی باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با ابراز تاسف از کشتار بی‌رحمانه مسلمانان شیعه در نیجریه و حمایت عربستان سعودی از این گونه جنایات، اظهار داشت: امروز برای هیچ انسان آزاده و مسلمانی، حمایت عربستان از ظلم و جنایات دنیا جای تعجب نیست.

 امام جمعه شاهین دژ ادامه داد: دولت عربستان همواره از همدستان خود حمایت می کند و متاسفانه از مسیر اسلام و قرآن خارج شده و تنها پیرو اسلام ظاهری اموی هستند.

 وی با بیان اینکه هدف عربستان سعودی حاکمیت وهابیت و بی‌دینی در سراسر دنیا است، تصریح کرد: وهابیت نه دوستدار شیعه و سنی و نه اسلام و قرآن است.

 حجت الاسلام باقری افزود: با وجود اینکه طبق آیات قرآن کریم مجازات قتل و کشتار، اشد مجازات را در پی دارد، اما حکومت عربستان هیچ وقت کشتار مردم مسلمان و شیعه در"نارداران" آذربایجان را محکوم نکرده و حتی از ارتش نیجریه که گورهای دسته ‌جمعی را ساخته، حمایت کرد.

 وی اذعان داشت: متاسفانه حکام عربستانی پول‌های بادآورده نفتی و پرده‌داری مکه را که بدون دسترنج و زحمت به دست می‌آوردند، در قتل و کشتار مسلمانان و مردم مظلوم هزینه می‌کنند.

امام جمعه شاهین دژ با ابراز تاسف از سکوت مجامع بین‌المللی در کشتار شیعیان توسط گروه‌های تکفیری در نارداران، عراق، افغانستان و نیجریه، افزود: بی‌شک سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری و سازمان ملل، نقش بسیاری در فجایع امروز جهان ایفا می‌کنند، چون ساخته و پرداخته دولت‌های یهودی هستند.

 حجت الاسلام باقری تصریح کرد: استکبار جهانی با به وجود آوردن گروه های تکفیری و سلفی همچون داعش، طالبان و النصره در منطقه خاورمیانه و ایجاد جنگ و کشتار در جوامع اسلامی در پی مدیریت و حکومت در این مناطق هستند.

 امام جمعه شاهین دژ گفت: سازمان های بین‌المللی زمانی که رخدادی در جهان به ضرر آنها باشد به شدت در بوق و کرنا کرده و واکنش اعتراض آمیز نشان می‌دهند، در حالی که در زمانی که واقعه‌ای به نفع آنان و به ضرر جوامع اسلامی باشد سکوت اختیار می‌کنند.

 انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha