پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات، اوج ولایتمداری و علاقه و اعتقاد قلبی مردم به نظام اسلامی را به اثبات می رساند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در نشستی با مسئولان اجرای انتخابات در شهرستان بروجرد، با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی است، ابراز داشت: دست اندرکاران انتخابات تلاش کنند با تشویق و ترغیب مردم، زمینه حضور حداکثری در انتخابات را همچون گذشته فراهم کنند.

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب است، تصریح کرد: میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات، اوج ولایتمداری و علاقه و اعتقاد قلبی مردم به نظام اسلامی را به اثبات می رساند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی همیشه با نظارت معتمدان مردمی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: میزان بالای مشارکت مردم، گواه این مطلب است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی، نظام جمهوری اسلامی ایران را مقتدرترین و مردمی ترین نظام حکومتی جهان برشمرد و اظهار داشت: انتخابات از ارکان اصلی این نظام است و تنها با خواست و اراده مردم تغییرات ایجاد می شود.

وی با اشاره به این که برگزاری انتخابات سالم و به دور از حاشیه موجب حفظ اقتدار نظام و شکست نقشه های دشمنان خواهد شد، افزود: ناظران همچون گذشته با دقت لازم بر روند اجرای انتخابات نظارت دارند.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به تائيد صلاحیت داوطلبان، گفت: مجریان و هيئت های نظارت، با انجام تحقیقات لازم و پس از تائيد نهایی، فهرست داوطلبان تائيد صلاحیت شده را اعلام خواهند کرد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha