سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حسن زاهد

حوزه/ پنجمین گردهمایی آموزشی - تخصصی امنای مالی و حسابداران حوزه های علمیه استان ها از امروز در جوار بارگاه ملکوتی رضوی آغاز به کار کرد و فردا به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حسن زاهد، مدیر امور مالی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، در گردهمایی پنجم امنای مالی و حسابداران حوزه های استان ها، با اشاره به این که این گردهمایی به منظور ارتقاء دانش سازمانی مجموعه که از اهداف مهم و سیاست های کلان است، برگزار می شود، گفت: تلاش بر این است که فعالیت های امنای مالی و حسابداران در زمینه ثبت اسناد، تهیه گزارش ها و صورت های مالی که می تواند به تصمیم گیری مدیران حوزه علمیه کمک کند، به صورت کارگاهی بررسی شود.

مدیر امور مالی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور افزود: در این دوره مباحث جدید آیین نامه ها و دستورالعمل ها و نیز مسائل و مشکلاتی که حسابداران با آن مواجه بوده اند، بررسی می شود.

وی، بررسی روند کار مالی و اداری را از نتایج برگزاری این گونه گردهمایی دانست و  ابراز داشت: حسابداری و امور مالی نبض هر سازمان است که اگر درست کار نکند و نسبت به امور آگاهی لازم را نداشته باشد، به طور قطع مجموعه مربوطه نیز به اهدافش نمی رسد و به همین جهت این گونه برنامه ها موثر و دارای آثار مثبتی می باشد.

زاهد با اشاره به این که همه مدیریت های استانی، حسابدار و امین مالی دارند و شهرهایی بناب، کاشان و مدرسه علمیه مروی تهران نیز به صورت مستقل حسابدار دارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در هر استان یک نفر به عنوان امین مالی و حسابدار، هر دو وظیفه را انجام می دهد که امیدواریم در آینده این دو مسئولیت تفکیک شوند.

برپایه این گزارش،  گردهمایی پنجم آموزشی -تخصصی امنای مالی و حسابداران حوزه های علمیه استان ها که در قالب کارگاه های حسابداری و مالی، فردا به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha