سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
اسلام و مطالعات اجتماعی

حوزه/ پنجمین شماره از فصلنامه علمی پژوهشی «اسلام و مطالعات اجتماعی» ازسوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری«حوزه» این شماره از نشریه که درقالب 6مقاله به چاپ رسیده غالب موضوعات آن، نگاه اسلامی به مطالعات اجتماعی است.

از نمونه مقالات این فصلنامه می توان به «جایگاه اصالت روح در مبانی انسان شناختی علوم اجتماعی از منظر شهید مطهری» مهدی حسین زاده یزدی و حمیده سادات حسینی روحانی، « » حمید پارسانیا، حسن دانایی فرد و سید ابوالحسن حسین و «گونه ها و عوامل تاثرگذار بر وقوع فعالیت های نذری در جامعه ایرانی(مطالعه موردی شهر فومن)» مهرداد توکلی راد و عبدالحسین کلانتری اشاره کرد.

همچنین از دیگر عناوین مقالات این فصلنامه علمی – پژوهشی، «سفسطه عشق عرفی در وضعیت پُست مدرن» نوشته حبیب الله بابایی، «نقد درون گفتمان تهاجم فرهنگی غرب با تاکید بر ناسازه های سیاست گذرانه» توسط سهیلا صادقی فسایی و قاسم زائری و «تحلیل عملکرد گروه های تکفیری در تضاد با هویت تمدنی مسلمانان» به قلم محسن محمدی را می توان نام برد.

گفتنی است صاحب امتیاز این فصلنامه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی می باشد و علاقمندان جهت تهیه آن می توانند به آدرس؛ قم، چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مرکز مطالعات فرهنگی-اجتماعی مراجعه و یا با شماره تلفن 02537745842 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /۳۱۳/۲۲

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha