چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حامد مقیسه مرکز نور

حوزه/ در زادروز میلاد رئیس مذهب جعفری حضرت امام جعفرصادق(ع) نرم افزاری با ۱۰۷ عنوان کتاب پیرامون سیره علمی و عملی این امام همام از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز نور در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: نرم افزار گرانسنگ سیره معصومان(ع) که به منظور شرح حال و زندگینامه اهل بیت(ع) تولیده شده است ۱۰۷ عنوان کتاب در ۱۷۹جلد پیرامون رییس مذهب تشیع را در هشت موضوع مختلف به جامعه علمی کشور عرضه کرد.

حجت الاسلام  حامد مقیسه افزود: اتصال ۱۳۶۳۷ فیش پژوهشی از ۱۰۷ عنوان کتاب در ۱۷۹ جلد به درختواره امام صادق ع در هشت موضوع؛ احوال شخصی، امامت، سیره، مناقب، پس از امام صادق(ع)، اصحاب و راویان، سالشمار، کتابشناسی را به دانش پژوهان ارائه کرده است.
این کارشناش و پژوهشگر مرکز نورادامه داد: ارائه هفت عنوان کتاب اختصاصی امام صادق (ع) در ۳۴ جلد از جمله؛ مسند الامام الصادق(ع)، الامام الصادق(ع) و المذاهب الأربعة، الفائق فی رواة و أصحاب الإمام الصادق(ع) و... در بخش کتابخانه از جمله دیگر محتویات این نرم افزار گرانسنگ می باشند.
وی بیان داشت: ارائه رخدادهای زمانی مرتبط با زندگانی امام صادق(ع) در گاهنامه به سه زمان شمسی، قمری و میلادی، ارائه نموداری و مشجر، تبار امام جواد ع در بخش تبارنامه با قابلیت اتصال به متن، ارائه ۹ قطعه شعر زیبا در مدح ایشان با قابلیت پخش صوت در بخش نجوانامه همچنین نمایش ۲۰ تصویر قدیمی و جدید از قبرستان بقیع از جمله دیگر قابلیت ها و محتویات لوح فشرده سیره معصومان(ع) است.
علاقه مندان می توانند برای تهیه این لوح فشرده به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام   313/17
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha