چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
علامه شیخ محمد جواد مغنیه

حوزه/ به همت بزرگترین مرکز تولید کننده نرم افزارهای علوم اسلامی و انسانی، مجموعه آثار علامه شیخ محمدجواد مغنیه تولید و به زودی در اختیار جامعه محققان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

مدیرنمایشگاه های داخلی مرکز نور با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: این نرم افزار حاوی ۲۸ عنوان كتاب در ۵۶ جلد، از آثار ایشان، به زبان عربی و فارسی، در موضوعات تفسیر، حدیث، اخلاق، فقه، کلام و فلسفه می باشد.

سید مرتضی سجادی نژاد با اشاره به برخی از کتب موجود در این نرم افزار،  افزود: تاریخ الفقه الجعفری، التفسیر الکاشف، در سایه‌سار نهج البلاغه، الشیعه والحاکمون، فی ظلال الصحیفه السجادیه، معیارهای اخلاقی در فقه امام جعفر صادق (علیه السلام)، این است وهابیت، الحسین (علیه السلام) وبطله کربلاء، شبهات الملحدین والاجابه عنها، عقلیات اسلامیه، الجوامع والفوارق بین السنّه والشیعه از جمله کتب ارائه شده در این مجموعه می باشد.

 وی با اشاره به امکانات پژوهشی این کتابخانه لفظی ادامه داد: امکان مشاهده متن اصلی کتاب، قابلیت ارتباط و مقایسه بین متون، قابلیت جستجو به روش ساده و پیشرفته در متن کتاب ها، امکان محدود کردن دامنه نمایش و جستجو، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت ‌نامه و نیز امکان یادداشت برداری، از جمله قابلیت های پژوهشی به کار رفته در این نرم افزار می باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاع از عرضه این نرم افزار فاخر می توانند به شماره 32120182 نمایشگاه دائمی مرکز نور در قم تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha