یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تجمع طلاب و روحانیون شهرکرد

حوزه/ جنایت آل سعود، انتقام گیری از مکتب اهل بیت(ع) و جمهوری اسلامی بود و چون امروز به برکت انقلاب اسلامی، اسلام ناب در حال گسترش است، انتقامشان را از شیخ نمرها می گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امروز تجمع طلاب و روحانیون شهرکرد، در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با تسلیت به شهادت عالم وارسته آیت الله شیخ نمر، گفت: آل سعود از همان نسلی هستند که پیامبر(ص) را تحریم اقتصادی کردند و امروز هم با پایین آوردن قیمت نفت و تکمیل پازل غرب برای شکست جبهه مقاومت اقدام کرده اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: این جنایت آل سعود، انتقام گیری از مکتب اهل بیت(ع) و جمهوری اسلامی بود و چون امروز به برکت انقلاب اسلامی، اسلام ناب در حال گسترش است، انتقامشان را از شیخ نمرها می گیرند.

امام جمعه شهر کرد  تصریح کرد: قطره قطره خون شیخ نمر برای مردم ما درس بصیرت، پیروی از ولایت فقیه و وحدت اقشار جامعه می باشد، لذا طلاب علوم دینی باید این پیام را به مردم برسانند و تبیین گر این حقیقت باشند.

*مرگ حکومت آل سعود نزدیک است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی، مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن محکومیت جنایت آل سعود، گفت: به شهدت رساندن شیخ نمر نشان از مرگ حکومت آل سعود و شکست آنان در سوریه، عراق و لبنان دارد.

وی یادآور شد: وهابیون افرادی هستند که منطقشان خشونت و بی احترامی به دیگران است، ولی شیخ نمر و یارانش با تاسی از عاشورا، زندگی با ذلت را فدای مرگ با عزت کردند.

برپایه این گزارش، در پایان این تجمع، بیانیه بسیج طلاب و روحانیون استان قرائت شد و شرکت کنندگان با سر دادن شعار های علیه آل سعود و آمریکا و صهیونسیم، جنایت آل سعود را محکوم کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha