چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از همکاری روحانیون در برگزاری برنامه های ایام دهه فجر خبر داد و گفت: باید برنامه های ایام دهه فجر مردم محور اجراء شوند و ادارات و سازمان ها تنها حمایت کننده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی، در جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر کرمانشاه،  با اشاره به این که مجاهدت های شهدا سبب استحکام ریشه های انقلاب اسلامی شد، گفت: مستکبران جهان همواره دندان خود را برای تسلط بر ایران اسلامی تیز کرده اند، اما ایثار و ولایتمداری مردم انقلابی، سد محکمی در برابر دشمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از همکاری روحانیون در برگزاری برنامه های ایام دهه فجر خبر داد و گفت: باید برنامه های ایام دهه فجر مردم محور اجراء شوند و ادارات و سازمان ها تنها حمایت کننده باشند.

وی با اشاره به اینکه عده ای برگزاری برنامه های دهه فجر را از سوی ادارات موازی کاری می دانند، خاطر نشان کرد: مشسارکت ادارات و سازمان ها در برگزاری برنامه های مناسبتی که به عنوان محرک و مؤید است، مصداق موازی کاری منفی و نفی امور نیست، چرا که مخاطبان انگشت شمار نیستند، بلکه باید با ظرفیت و توان بالایی کارها را انجام داد تا تأثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

*ضرورت توجه به کیفیت برنامه ها

 حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، مدیر کل اوقاف و امورخیریه کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت شرکت مردم در برنامه های فرهنگی، گفت: برنامه های فرهنگی باید با کیفیت اجرا شوند تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.

وی از آمادگی بقاع متبرکه استان جهت برگزاری برنامه های فرهنگی ایام دهه فجر خبر داد و بیان داشت: بقاع متبركه استان به خصوص در شهرستان هاي سنقر، سرپل ذهاب و بيستون آمادگی پذیرای برنامه های فرهنگی و مردم ولایتمدار استان کرمانشاه را دارند.

برپایه این گزارش، برگزاری محافل انس با قرآن، ایستگاه های قرآنی، همایش تجلیل از چهره های قرآنی و ... از برنامه های ایام دهه فجر می باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha