شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور - یزد

حوزه/ معاون تبليغ حوزه علميه يزد از اعزام ۸۰ مبلغ به مناطق مختلف این استان در ایام دهه فجر خبرداد.

حجت الاسلام سيد محمد محسن حسيني پور، در  گفتگو با خبرنگار «حوزه» در يزد با بيان اينکه امروز حوزه هاي علميه نقش اساسي در تبيين انقلاب اسلامي دارند و در اين راستا نيز حضور مبلغان در بخش هاي مختلف جامعه امري اساسي است اظهار داشت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش مي تواند نقش مهمي در راستاي تبيين آرمان هاي انقلاب اسلامي داشته باشد ما در استان يزد در راستاي حضور مبلغان گام اساسي برداشته ايم که حضور بيش از 40 نفر از مبلغان زن و مرد در بيش از 40 مدرسه استان يزد به صورت تمام وقت از جمله اين برنامه ها است.

معاون تبليغ حوزه علميه يزد گفت: در صدد هستيم به مناسبت دهه فجر حداقل پنج گروه چهار تا 6 نفره را به مدارس و آموزش و پرورش استان يزد اعزام کنيم زيرا مدارس و جوانان يکي از اولويت هاي ما براي آگاهي بخشي و تبيين انقلاب است.

حجت الاسلام حسيني پور تصريح کرد: ما بايد مشکلات و فسادهاي جامعه قبل از انقلاب را براي جوانان و نسل امروز جامعه بازگو کنيم تا به خوبي آن دوران را بشناسند  و بدانند که از اول تا آخر حکومت افرادي فاسد بودند که در اين جهت نيز اموزش و پرورش مي تواند به خوبي انجام وظيفه کند.

وي ادامه داد: اعزام مبلغ به روستاها از جمله امور اساسي در حوزه هاي علميه است که ما تاکنون بيش از 40 مبلغ به روستاها اعزام کرده ايم و قرار است برنامه هاي متنوعي را در دهه فجر در روستاها و مساجد استان برگزار کنيم.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده درصددیم تا بیش از 80 مبلغی که 43 نفر آن ها هم اکنون در مدارس و 40 نفر دیگر آن ها در روستا ها مشغول به فعالیت هستند را با ساماندهی و برگزاری گردهمایی قبل از دهه فجر برای حضور هرچه فعال تر در برنامه های دهه فجر در سطح استان یزد آماده کنیم.

معاون تبليغ حوزه علميه يزد در پايان گفت: برگزاري جلسات بصيرتي، محافل انس با قرآن و حضور در خانواده شهدا و غبارروبي قبور شهدا از جمله برنامه ها ديگر ما است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha