چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
انتخابات

حوزه/ حضور پررنگ در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، لبیک به بیانات رهبری و مراجع تقلید و بزرگان دین و از بین رفتن توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبر­ گزاری «حوزه»، احد جمالی امروز در دیدار اعضای ستاد انتخابات استان قم با حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که جامعه در شرائط حساسی از لحاظ گروهای تکفیری و مسائل بین المللی واقع شده، گفت: حضور پررنگ در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، لبیک به بیانات رهبری و مراجع تقلید و بزرگان دین و از بین رفتن توطئه های دشمنان است.

 معاون­­ سیاسی­ امنیتی استاندار قم افزود: دشمن با تأسیس­ گروهای  تکفیری، هدفی جزء ضربه زدن به حاکمیت و دستاودرهای انقلاب اسلامی ایران  ندارد و این امر مهم می طلبد تا همه مردم با حضور در صحنه انتخابات، پاسخ قاطعی به استکبار و ایادی آنها دهند.

وی افزود: ستاد انتخابات، تمام  توان و قدرت خود را بکار گرفته تا از آرای مردم که به فرموده ،رهبری و مراجع  تقلید جزء حق الناس به شمار می رود، پاسداری و صیانت کند واین  امر را جزو وظائف ذاتی خود می داند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم هدف از دیدار با مراجع تقلید و بزرگان حوزه را گرفتن رهمنود برای ادامه بهتر کارها عنوان و ابراز امیدواری کرد با دعا همه بزرگان انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

 انتهای پیام:40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha